Ledige stillinger hos Volvo Truck Center Danmark

To receptionister søges

Taastrup

Volvo Truck Center Taastrup søger to receptionister, der er klar til at tage ansvar fra dag ét.

 

Vores reception har været outsourcet, og vi ønsker nu at integrere den med resten af organisationen ved at ansætte vores egne receptionister.

 

Receptionen har åbent alle hverdage fra kl. 07.30 til 17.00, og det er i dette tidsrum, at vores to nye receptionister skal indgå i en rullende vagtplan, så vi altid er klar til at levere en førsteklasses service over for både eksterne kunder og egne medarbejdere.

 

Din arbejdsdag vil være fuld af kundeservice og intern koordinering:

  • ansvar for telefonomstilling for de syv Volvo Truck Centre og for Volvo Danmark
  • ansvarlig for kundemodtagelsen i Taastrup
  • sortering og afsendelse af post og pakker
  • håndtering af kundebetalinger for værksted og reservedele
  • sikre bestilling/håndtering af kontorartikler og gaver/blomster til alle filialer
  • at bistå som mødebooker/planlægger for ledergruppen i Volvo Truck Center
  • bistå med håndtering af opgaver for marketing og HR
  • ad hoc-opgaver

Vi arbejder aktivt med at sikre kunderne den bedste oplevelse. Derfor lægger vi vægt på, at vores nye kolleger er servicemindede, professionelle og bidrager aktivt i udviklingen af nye tiltag. 

 

Har du spørgsmål til stillingerne, kan du ringe til salgschef Claus Rieland på telefon 29 81 18 20.

 

Læs mere og Søg jobbet her

Samtaler holder vi i uge 17.

 

Ledige stillinger hos Volvo Truck Center Danmark

Volvo Truck Center Taastrup

Reservedelsekspedient

Ansvar og alsidige arbejdsopgaver fra første dag!

 

Vi søger en reservedelsekspedient til vores team på i alt 9 fagligt dygtige og engagerede kolleger. Vi indgår i en rullende vagtplan mandag til fredag med 3 aftenvagter pr. måned, så vi altid er klar til at servicere både eksterne kunder og egne mekanikere og værkførere med opgaver som:

 

  • ekspedition af reservedele til lastbiler, varevogne og busser
  • bestilling af reservedele
  • varemodtagelse
  • opfyldning
  • diverse ad hoc-opgaver.

Vi arbejder aktivt med at sikre kunderne den bedste oplevelse. Derfor lægger vi vægt på, at vores nye medarbejder er serviceminded, professionel og bidrager aktivt i udviklingen af nye tiltag.

 

Ansøgningsfrist: Senest 17. marts 2019. Første samtaler holder vi 25. marts, så du kan tiltræde 1. maj.

 

Læs mere og ansøg stillingen her

 

Hils på nogle af dine kolleger her